עמדת ברכות לחתונה

עמדת ברכות לחתונה

לפני כמה חודשים תומר ושי התחתנו. את תומר אני מכירה ואוהבת מאז שהיה בן 5, אז ברור שרציתי לתת את המתנה הכי גדולה שיכולתי. לכן, בנוסף למתנה "הרגילה", הצעתי להכין להם עמדת ברכות לחתונה. עמדה שכולה יצירה, אהבה, שמחה ושיתוף – כל מה שאני מאחלת להם. או במילים נרדפות: לתת להם משהו אישי שישאיר להם שמחה בלב, לאורך זמן. לשמחתי הם הסכימו וכשביקשתי הנחיות לעיצוב, כדי שיהיה תואם לעיצוב החתונה, נאמר לי: "שמח, צבעוני ועליז (כן, עליז זה כמו שמח, אבל רצינו להדגיש 🙂 ) כל מה שיעשה לאורחים כיף ויגרום להם להרגיש כאילו זה האירוע שלהם". איזה מהממים הם שהמחשבה העיקרית שלהם הייתה על האורחים?! אז לקחתי את ההנחיה המעולה הזו ורצתי אתה בהכי שמח, צבעוני, עליז וכייפי.

ביקשתי מהחתן כמה תמונות שלהם ויצאתי לדרך:

1.

התחלתי בהכנת מסגרות צפות. תוצר שכולו מחווה למעצבות ישראליות: ההדרכה של יעל יוציוס, דפי בסיס מרעות, הניירות של אושרת קורן והמגע הסופי – מדבקות המילים של יעל יניב.

עמדת ברכות לחתונה - מסגרת צפה

מדובר במסגרת עמוקה במיוחד, בנויה מנייר עבה מאד. הרקע שעליו התמונה – שקוף ולכן התמונה נראית צפה באוויר. מקווה שניתן להבין את זה מהתמונות. את התמונה למעלה צילמתי בבית ואילו התמונה למטה היא תקריב שצולם בחתונה:

עמדת ברכות לחתונה - מסגרות צפות

2.

משם המשכתי לחישוקי רקמה סקראפיים. אלה עמודי אלבום שהכנתי והדבקתי על חישוקי רקמה עגולים בשלושה גדלים. השלמתי את העיצוב עם מדבקות 'חברים' של יעל יניב, עם הטקסט ההומוריסטי המוכר מ FRIENDS .

עמדת ברכות לחתונה - חישוקים סקראפיים

3.

את אחת התמונות שלהם ערכתי לצלליות. בזכות העצות החכמות של סמדר אפשטיין ומכונת ה SCAN'nCUT  חתכנו את הצלליות מטפט לבן ואז הדבקתי אותן על תקליט שיצא משימוש. בעזרת כיתוב הומוריסטי ומנגנון – התקליט הפך לשעון.

עמדת ברכות לחתונה - תקליט שעון

4.

כדי להקים עמדת ברכות לחתונה צריך גם אזור תחום ומוגדר. השתמשתי בחביות ופלטות עץ כמדף ובשולחן עם רגליים עתיקות שהיו במקום. בגב השולחן העמדתי מחיצה צבעונית שהבאתי איתי. היא הורכבה בסיועו של החצי שלי, שכאמור בלעדיו אני חצי בת-אדם (במיוחד כשאני בלחץ של הקמה לקראת אירוע). המחיצה הייתה תפאורה באחת התערוכות של חברת סירקה להם אני מעצבת ובאדיבותם הם הסכימו להשאיל לי אותה. על המחיצה הנחתי את כל הקישוטים, כולל שלטי עץ שהכנתי (אולי הם יקבלו פוסט נפרד בעתיד) ועציצים.

עמדת ברכות לחתונה

על המדף והשולחן פיזרתי עשרות בסיסים לכרטיסים ומעטפות שהכנתי בעבודת יד. יחד סרטי וושיטייפ, טושים ועטים במגוון צבעים. כמובן שלא נפקד מקומן של מדבקות איורים וכיתובים של יעל יניב ומדבקות איחולים של תה וסודה. בעזרת כל אלה כל האורחים והאורחות יכלו לקשט את הברכות.

מדבקות

ואכן, עמדת הברכות הייתה להיט מסחרר ומיגנטה אנשים לאורך כל שעות האירוע.

עמדת ברכות לחתונה
עמדת ברכות לחתונה
עמדת ברכות לחתונה
עמדת ברכות לחתונה

הייתה חתונה באמת מהממת, מרגשת, משמחת, עליזה (כן, זה כמו משמחת, אבל רציתי להדגיש 😉 ), כיפית, עם אוכל מעולה, ואווירה מחבקת. בסיומה הלכתי בהרגשה שבאמת שימחתי חתן וכלה. ראיתי שאהבו את עמדת הברכות. ידעתי כמה כיף יהיה להם לפתוח את המעטפות בבית, לראות את כמות הכרטיסים היפים שנוצרו בה ולדעת שכל כרטיס הוא לגמרי אישי וחד-פעמי. זו הייתה המטרה ואם השגתי את זה – לגמרי עשיתי את שלי.

להתראות בשמחות וביצירות,

רחלי

נ.ב.,

הפוסט מכיל קישורים רבים -כולם מוצרים שקניתי ואני שמחה לפרגן להם מכל הלב.

*אני חייבת לפרגן לליאת לזר המפיקה של החתונה. על כך שלאורך כל ההכנות הייתה כל כך נעימה, עניינית, משימתית ויצירתית וגם על המילים הטובות שאמרה לי בסוף האירוע. התרגשתי ממנה.

**התמונות בפוסט צולמו בחלקן על ידי דריו אביב וחלקן על ידי.

שתפו והרבו יצירה בעולם:

לשיתוף בפייסבוק
להעברה בווטסאפ
לשליחה במייל
לשיתוף בטלגרם

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. נאונץה סביר

    רעיון מקסים וביצוע מקסים ומקורי

      1. שריק

        אני מעתיקה לבת מצווה של נכדתי. הרעיון הוא מתנה מתמשכת לבעלי השמחה

        1. רחלי גזית

          בטח, בכיף. אשמח לראות תמונה אחרי האירוע ומזל טוב

  2. מיכל בן חור

    איזה רעיון מהמם והביצוע מושלם!! מתנה מושלמת לחתונה!!

    1. גילה גולדנברג

      נהדרת רחלי, מרגש ומקסים ❤️💙 בטוחה שכולם נהנו מהרעיונות שלך. אין עלייך.

      1. רחלי גזית

        תודה גילה, זה בהחלט הרגיש ככה וזה שימח אותי מאד. שוב – תודה.

  3. אורית רוביסה

    כל כך יפה!! הכל ביחד וכל דבר לחוד. אלופה שאת!! מה שבטוח זט מתנה סופר ייחודית ושלא רואים בחתונות. אלופה!!

    1. רחלי גזית

      תודה. שמחה שהצלחתי להביא משהו שמבטא את האישיות שלהם. תודה רבה

  4. ליאור חתולי

    משגע! 🩵 כמו כל מה שאת נוגעת בו.
    ותודה על עוד דבר- שנים לא ביקרתי בבלוגים והנה… אני כאן!
    🩵🩵🐱🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵

    1. רחלי גזית

      איזה כי, שאת כאן. ולכבוד הוא לי להיות זו שבזכותה שברת את צום הבלוגים 🙂

כתיבת תגובה

רוצה לקבל הודעה כל פעם שעולה פוסט חדש?

רוצה לקרוא עוד? הנה כמה פוסטים מומלצים: