בטבעת זו תמונת פתיחה

כרטיספר

להכין כרטיספר (כרטיס פופאפ בצורת ספר) לא היה ברשימת ה TO-DO שלי עד שהגיע יום ההולדת של הקונדסונית (יעל) וכדי להפתיע אותה, הגר הגתה רעיון שכל החברות (והמכרות והידידות ובעיקר המעריצות) יכינו כרטיסים בהשראתה.

להשראה פנים רבות ואני רציתי למצוא את שלי בחיים של יעל ולאו דווקא ביצירה שלה. קיוויתי שלאור היכרותינו רבת השנים אמצא רעיון בלי בעיה… אבל הימים עברו, המוזה לא הגיעה ורעיון לא עלה לי, אז הלכתי אל הבלוג שלה. וגללתי אחורה.

הרבה אחורה…

הרבה מאד אחורה…

עד שהגעתי לפוסט שכתבה בשנת 2010 (!) ובו אוזכרה טבעת הנישואין שאבדה לה.

דינג, דינג, דינג – יש לנו זוכה!

למה דווקא זה נתן לי השראה? אולי כי גם אני, כמו יעל, איבדתי את טבעת הנישואין שלי לפני שנים רבות ומאז מבטיחה לעצמי שאקנה אחת חדשה באיזה יום נישואין, אבל השנים חולפות, הטבעת יורדת בשרשרת העדיפויות (משחק מילים שנון שכזה) והזוגיות נמשכת גם בלי הטבעת שלי (טפו-חמסה-מלח-מים-שום-בצל).

מרגע ההארה ועד השימוש בסטאק החתונה של אושרת קורן שנקרא "בטבעת זו" עברו דקות בודדות, כי באמת, היש מתאים ממנו?! מזל ששמרתי את השאריות שנותרו מתיק ההכנות לחתונה שהכנתי לאחיינית שלי עם הסטאק הזה (נוט לעצמי – אמנם פורסם בפייסבוק אבל לא בבלוג. נא לטפל במחדל בהקדם. תודה).

כאשר הכרטיס נפתח יש תבליט בצורת ספר. מה שנקרא  פופאפ. לא אהבתי את ההדרכות שמצאתי לזה ברשת אז ערכתי את הכרטיס כרצוני ואחד השינויים שעשיתי (חוץ משינויים בתהליך העבודה) הוא שפתחתי חלונות ב"דפי הספר" ובהם הדבקתי קישוטים רלוונטיים בעומקים משתנים, למרה דו-ממדי ואפילו עשיתי שימוש בכותרת הסטאק עבור חזית הכרטיס.

88 בנות השתתפו בפרוייקט ההפתעה הזה.

יעל קיבלה מהגר את תמונות הכרטיסים כמו מבחן אמריקאי והצליחה לנחש מי יצרה איזה כרטיס ממש מהר, שזה כנראה עוד כישרון על שלה.

אני בטוחה שכשראתה את הכרטיס הזה היא מיד ידעה שהוא שלי, אבל באותה המידה אני בטוחה שלא היה לה שמץ של מושג מה ההשראה שהיא נתנה לי ליצירת הכרטיס.

אז הנה יעלי, ככה הוא קשור אלייך. מזל טוב אהובה. לחיי עוד שנים רבות של יצירה וחברות.

רחלי

שתפו והרבו יצירה בעולם:

לשיתוף בפייסבוק
להעברה בווטסאפ
לשליחה במייל
לשיתוף בטלגרם

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. ריקי שטרן

    אין סוף ליצירתיות שלך רחלי.
    אוהבת ממש!

  2. רחלי את מהממת ומרגשת. איזה סיפור מרגש עומד מאחורי הכרטיס!! מחשבה מקסימה כל כך. ריגשת 💜בחיי שלא זכרתי שכתבתי על זה בבלוג (: הולכת לחפש (:
    שמחה לראות את הבלוג שלך חוזר לפעול 💜

  3. מיכל מאירי

    רחלי.. הכרטיס מקסים, והסיפור שמאחוריו אפילו יותר.. כיף שחזרת!

  4. מלמד עליזה

    כרטיס מדהים כמו הסיפור

  5. גילי פרי

    איזה כיף לגלות שיש לך בלוג.
    כל היצירתיות הזאת – במקום אחד.
    ועכשיו, אלך ללמוד איך מכינים כרטיספר…

כתיבת תגובה

רוצה לקבל הודעה כל פעם שעולה פוסט חדש?

רוצה לקרוא עוד? הנה כמה פוסטים מומלצים: